Kampania "Daj się dostrzec"

 

Sieć niezależnych warsztatów samochodowych EuroWarsztatwraz z partnerami TRW Automotive Aftermarket i Shell Polska podjęła decyzję o przeprowadzeniu wspólnie z Biurem Ruchu Drogowego Komendy Głównej Policji kampanii ,,Daj się dostrzec”.

Celem akcji jest podniesienie świadomości kierowców i innych uczestników ruchu w zakresie używania elementów odblaskowych. Kierowcy w momencie opuszczenia auta stają się pieszymi zaliczając się do grupy największego ryzyka i określani są mianem niechronionych uczestników ruchu drogowego. Świadczy o tym liczba ofiar śmiertelnych wypadków z udziałem pieszych – 1245 osób w 2010.

Podczas akcji oprócz rozdawania kamizelek odblaskowych i elementów odblaskowych kierowcy bedą uświadamiani o potrzebie korzystania z odblasków podczas przebywania poza pojazdem,  jak również o konieczności używaniu odblasków przez najmłodszych podczas poruszania się po drodze.

 

Akcja zostanie przeprowadzona w następujących miastach Polski:

         - 07.11.11: Bydgoszcz, Gdańsk, Warszawa,

         - 08.11.11: Częstochowa, Toruń,

         - 09.11.11: Katowice, Olsztyn,

         - 10.11.11: Leszno, Łomża, Poznań.